A Behringer"802-es" keverőiből iszonyatos mennyiség fogyott az elmúlt évtizedek alatt világszerte. Volt az MX, az UB, a Xenyx és a Q széria, most pedig a legújabb a Xenyx S változat került piacra. Bár a rendszerfelépítés külsőre nem sokat változott, a készülék alapvető technológiai változásokon esett át. Az újabb változatok mind jobb jel/zaj viszonyt, kisebb torzítást és nagyobb dinamika tartományt valósítanak meg, mint elődeik, így nem csodálkozunk már, hogy az eredetileg próbahelyi és "háztartási" célokra szánt keverők újabb változatait egyre gyakrabban láthatjuk feltűnni komoly alkalmazásokban is, hiszen ezt már lehetővé teszik a paramétereik.
A "klasszikus" csatorna kiosztás változatlan: 2 monó és 2 sztereó csatornát találunk az új pulton is, és minden csatornán 2 sávos hangszín van. Sokan kifejezetten azért választják a kis pultok közül ezeket, mert a legtöbb árban hasonló keverő hangszínezés szempontjából nem ad ilyen lehetőségeket. Újdonság 7/8 sztereó bemenet, ami amolyan vésztartalék, vagy "Return" célra használható, tehát a korábbi modellekhez képest van egy tartalék sztereó csatornánk, amin hansgzínezési lehetőség viszont nincs.
A monó csatornákra mehetünk mikrofonról XLR csatlakozóval (fantom is van!) vagy 6,3-as jack dugóval vonal szinttel. A sztereó csatornák csak vonal szintet fogadnak, és a szokásos módon monósodik a jel, ha csak egy jack dugót dugunk a bal csatorna bemenetre.
Minden csatornán van FX Send poti, ami egy post fade AUX, értelemszerűen elsősorban effekt küldésre lehet használni.
A fő kimenetre menő jel megjelenik a "Stream" RCA csatlakozókon és az USB kimeneten is. Hasonlóan, az USB bemenetés az RCA bemenetek jele is párhuzamosan kezelődik, és a kivezérlésjelző LED-sor melletti gombokkal tudjuk kapcsolni, hogy a "Monitor" kimenetre és / vagy a "MAIN" kimenetre menjen a számítógépről vagy külsö forrásról jövő hang.
A korábbi Behringer kis keverőkhöz képest alapvető különbség, hogy teljesen új "DC" tápegységekről működnek, amit azért üdvözölhetünk, mert a korábbi tápegységek csatlakozóval elég sok baj volt.
Microphone Input |
Balanced XLR, discrete input circuit Mic EIN (22 Hz-22 kHz) @ 50 Ω: 132 dB, A-weighted Frequency response Gain +10 dB: 10 Hz to 150 kHz Frequency response Gain +60 dB: 20 Hz to 70 kHz Gain range: +10 dB to +60 dB Max input level @ +10 dB Gain: +12 dBu Input Impedance: 2 kΩ balanced Distortion (THD + N) 1 kHz @ +10 dB Gain: 0.005% |
Mono Line Inputs |
1/4" TRS connector balanced Impedance: 22 kΩ balanced, 10 kΩ unbalanced Gain range: -10 dB to +40 dB Max input level @ 0 dB Gain: +21 dBu |
Stereo Line |
1/4" TRS connector balanced Frequency response: 20 Hz to 200 kHz Impedance: 22 kΩ balanced, 10 kΩ unbalanced Max input level @ 0 dB Gain: +21 dBu |
STREAM Inputs (Analog) |
RCA connector unbalanced Impedance: 10 kΩ unbalanced Max input level: 10 dBu |
Low |
80 Hz/±15 dB |
Mid |
2.5 kHz/±15 dB |
High |
12 kHz/±15 dB |
Type |
1/4" TRS connector impedance-balanced |
Impedance |
120 Ω |
Max output leve |
21 dBu |
Type |
1/4" TRS connector unbalanced |
Impedance |
23 Ω |
Max output level |
19 dBu/150 Ω |
Type |
RCA connector unbalanced |
Impedance |
1 kΩ unbalanced |
Max output level |
10 dBu |
Main Mix @ -∞ |
-109 dBu A-weighted |
Channel @ -∞ |
-109 dBu A-weighted |
Type |
Type-B connector |
USB Audio Data |
48 kHz 16 bit |
UAC2 Class Compliant |
stereo in/out |
Power Consumption |
12 W |
Adaptor input |
100 - 240 V~, 50/60 Hz, 0.5 A |
Adaptor output |
18 V DC 1.0 A |