Én GT-6-ot használok, police-t játszunk és szükség volt a digitális témákra.
Valóban korrektek a digitális effektek, és valóban átlagosak a torzítók.
Ez elmondható az összes olyan 100-150 ezer HUF-os cumóról gyártótól függetlenül, aminél az előfok szekció is digitális.
Vannak a komolyabbak, ezekben a torzítok különálló analóg áramkörök, mintha a klasszikus pedálok lennének a dobozban eldugva, nos ezek hozzák a jó torzítót.....
Vannak a mégjobbak, ahol előfokcső szolgáltatja az amp szimulációt és a torzítók is ezt a csövet boost-olják. Nos ezek tényleg nagyon jók és drágák.
A Mesának van elérhető áron ilyen pedálja, illetve ha valaki be tud szerezni egy digitech RP-20-ast, akkor összepipili magát a hangzástól.
Volt hozzá szerencsém, de a 90es években készült, sztem studiozenészeknek elsősorban, és könnyebb volt egy programot megírni c++ ban mint a digitech-et beállítani....
Az absolute top, amit én is használok ha nem kell Andy Summers-t imitálnom:
Egy öreg plexi Marshall fejbe 1 db kábelt dugok, rácsatlakoztatok egy 72-es telecastert, felhúzom az elő és végfokcsöveket 10-re....
(otthon javasolt egy powerbrake beiktatása
)
Nos ezt keressük minden effektben.....
Modernebb hangzáshoz be lehet iktatni egy Shredmaster-t, de kizárólag bemenő jelszint növelésre!!, semmi tranzisztoros torzító....
ámen